Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Contact Us
Dutch (Belgium)
US English (US)
BE French (Belgium)
BE Dutch (Belgium)
  • Home

Hoe neem ik een boodschap op voor de telefooncentrale?

Written by Bart Goetvinck

Updated at June 13th, 2025

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • FAQs
  • Support
+ More

Inhoud

1. Via de dictafoon applicatie op uw smartphone 2. Via een betalende computerstem 3. Via een professionele stem in een studio

 

ℹ️  Tip : Denk vooraf goed na over de boodschap en het eventuele keuzemenu dat bellers te horen krijgen wanneer ze je telefonisch contacteren.
Zorg dat alles helder, logisch opgebouwd en klantvriendelijk is.

Er zijn drie manieren om boodschappen op te nemen voor uw telefooncentrale.

 


 

1. Via de dictafoon applicatie op uw smartphone

Op vrijwel elke smartphone staat standaard een app waarmee u spraak kunt opnemen.
Het icoon van deze app op een iPhone ziet er zo uit:

Nieuwe Dictafoon app vanaf iOS 12 en macOS Mojave - appletips


Op een Android telefoon (bijvoorbeeld Samsung), heeft de app het volgende icoon :

Samsung Voice Recorder - Apps op Google Play


 

ℹ️  Tip : 
Werkwijze :
- open de Dictafoon app :
- neem het bericht op :

Tip 1 : 
Wacht na het indrukken van de opnametoets ongeveer 2 seconden voordat u begint te spreken.
Spreek vervolgens uw boodschap in en wacht na het inspreken opnieuw 2 seconden voordat u de opname stopt.

Tip 2 : 
Neem de boodschap op in een stille ruimte, zonder storende achtergrondgeluiden.

 


Gelieve vervolgens het opgenomen bericht, samen met de nodige instructies, te mailen naar support@commflow.be
 

De door u opgenomen boodschappen activeren wij graag gratis voor u.



 

2. Via een betalende computerstem
 

U bezorgt ons de tekst van het bericht in een Word-document via e-mail op support@commflow.be
Wij laten dit bericht vervolgens door een betalende computerstem inspreken.

Een betaalde computerstem klinkt doorgaans natuurlijker en realistischer dan een gratis computerstem, maar is nog steeds geen 100% natuurgentrouwe stem.




 

3. Via een professionele stem in een studio


De opname gebeurt door een professionele stem.
Een professionele stem, die boodschappen inleest voor radio en tv-boodschappen, neemt uw boodschap op in een professionele opnamestudio in de gewenste taal.

Deze boodschappen zijn van uitmuntende kwaliteit.

U mailt ons het bericht in een Word document naar support@commflow.be en wij laten dit in
een opnamestudio inlezen door een professionele stem.

 

 

ℹ️  Indien u interesse heeft in professionele ingesproken boodschappen (manier 2 en 3 hierboven) en graag de prijs wenst te kennen, kunt u hiervoor terecht via e-mail op support@commflow.be.

 

 

 

 


 


 


 

opnemen boodschap

Was this article helpful?

Yes
No
Give feedback about this article

Gerelateerde artikelen

  • Hoe kan ik de kalender van de telefooncentrale aanpassen?
  • Hoe kan ik een telefoonnummer porteren naar Commflow?
  • Zo gebruik je de Flow-app
  • Hoe stel ik de integratie tussen Brio en Flow in?
  • De Flow toepassing voor de eerste maal installeren op uw PC of laptop
Linkedin-in
Business Outcomes
  • Get your employees into flow
  • Get your customers into flow
  • Get your operations into flow
Customer Markets
  • Insurance Brokers
  • Small & Medium Businesses
  • Corporate & Enterprise Organizations
Solutions
  • Flow
  • BRIO
  • Virtual receptionist
Support
  • Anydesk
  • Business telephony test
ICTforMore bv
  • +32 2 880 28 41
  • solutionadvisors@commflow.be
  • BTW BE 0552.630.972​
Headquarters Willebroek
  • Groene Laan 74 2830 Willebroek
Branch Knokke-Heist
  • Markstraat 29 8301 Knokke-Heist
© 2025 CommFlow | Webdesign by Idento
  • Terms & conditions
  • Privacy policy
  • Cookies
Expand