Contact Us
If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.
bart.goetvinck@commflow.be
Article
Last Month
ℹ️ Via het document voor nummeroverdracht kunnen wij bij uw huidige telecomaanbieder een aanvraag indienen om uw telefoonnummer(s) over te dragen naar Commflow. Dit document verleent ons hiervoor de benodigde toestemming. Document voor nummeroverdracht van vaste telefoonnummers. U kan een blanco pdf document hier downloaden : Nummerporter
Telefoongesprekken ℹ️ Hieronder leggen we uit hoe je de Flow-app gebruikt. We beschrijven de basisfuncties zoals bijvoorbeeld oproepen beantwoorden, doorverbinden en een oproep in wacht zetten. De belangrijkste telefoniefuncties bevinden zich in het midden van het zwarte belvenster. Een oproep beantwoorden Klik met de linkermuisknop
Stap 1 : u ontvangt een eerste e-mail met een verificatielink ℹ️ Deze e-mail dient ter verificatie van uw e-mail adres : is het email adres correct? ben jij de gebruiker van het mail adres? De mail die u ontvangt ziet er als volgt uit : Klik op de link aub : Als u op de link geklikt heeft, krijgt u een bevestiging te zien : Stap 2 :
ℹ️ Dit document beschrijft hoe je de integratie tussen Brio en Flow instelt. Brio is een softwarepakket voor makelaars in verzekeringen van de firma Portima : https://www.portima.com/nl/producten/brio Activeer de telefoniemodule in MyPortima ℹ️ Deze module moet éénmalig worden geactiveerd in MyPortima voor uw kantoor. Er is momenteel
ℹ️ “Out of pack oproepen” of “Extra belminuten” op je factuur kunnen de onderstaande 3 oorzaken hebben. Je maandelijkse belvolume is overschreden : je hebt meer gebeld dan het belvolume dat inbegrepen is in je abonnement. Je hebt gebeld naar betalende telefoonnummers : als je sommige telefoonnummers belt, betaal je een extra kost omdat de ei
ℹ️ De telefonische bereikbaarheid van het kantoor volgt automatisch de ingestelde openingsuren. Bijvoorbeeld : het kantoor is elke werkdag telefonisch beschikbaar van 9u → 12u en van 13u → 17u. Het is mogelijk dat u op een bepaald moment wilt afwijken van de automatische openingsuren, bijvoorbeeld op een feestdag of wanneer het kantoor gesloten i
ℹ️ Fabrikanten ontwerpen headsets voor gebruik in diverse omgevingen : zakelijke headsets voor professionele (VoIP) gesprekken en online vergaderingen (video vergadering) muziek, DJ's draadloze oordopjes voor smartphone of tablet (Apple AirPods, Samsung Buds) sport (zwemmen, joggen, …) luchtvaart militaire toepassingen …. Commflow biedt oplossi
ℹ️ Wanneer klanten in de wachtrij staan, horen ze wachtmuziek.De wachtmuziek kan op elk ogenblik gewijzigd worden.Bijvoorbeeld : tijdens de eindejaarsperiode wil je graag kerstmuziek laten horen. Open de Flow applicatie en klik aub op : 1. PBX diensten 2. de wachtrij die u wenst aan te passen (dit kan anders zijn in uw geval) 3. op wijzigen
ℹ️ In dit artikel leggen we uit hoe je de Flow-app op je smartphone installeert. De Flow-app is beschikbaar voor zowel Android- als iPhone-smartphones. Android-smartphone Gelieve naar de Google Play (Store) te gaan, zoek naar “Flow UC” en download de app. ℹ️ De Google Play (Store) heeft dit logo op uw Android-smartphone: De Flow-app h
ℹ️ Een firewall is een noodzakelijke beveiliging voor uw computernetwerk. Simpel gezegd is een firewall een digitale beveiligingsmuur. De firewall controleert de hele tijd wat er via uw internetverbinding binnenkomt en wat eruit gaat, om uw netwerk te beveiligen : laat goede dingen binnen : zoals websites of applicaties die je gebruikt houdt sl
ℹ️ Dit document beschrijft hoe je de koppeling tussen Microsoft Outlook en Flow instelt. Outlook is een programma van Microsoft. Outlook wordt gebruikt om e-mails te versturen, te ontvangen en te beheren, afspraken en vergaderingen te plannen (agenda), contactpersonen te beheren en taken bij te houden. Voor vragen over de werking en het gebruik v
ℹ️ Tijdens de opstart van een gebruiker wordt de Flow-app automatisch geïnstalleerd op uw pc, laptop of smartphone. Indien u later een nieuw toestel in gebruik neemt, kunt u de Flow-app op elk moment opnieuw downloaden. Hieronder vindt u de linken om de toepassing te downloaden. Voor PC's of laptops : Versie voor Windows Versie voor MacBoo
ℹ️ Wanneer uw headset niet correct functioneert, kan de oorzaak zich op verschillende niveaus bevinden: het ontbreken van de vereiste software voor de headset de manier waarop de headset fysiek met de PC/laptop is verbonden (bijvoorbeeld via Bluetooth) instellingen in het besturingssysteem (Microsoft Windows, macOS van Apple) instellingen in d
ℹ️ In de Flow-app is het mogelijk om gesprekken om te zetten in tekst, ofwel te transcriberen. Het gesprek wordt eerst opgenomen en daarna in tekst omgezet.U kunt het gesprek bovendien eenvoudig opnieuw beluisteren. De Flow-app maakt automatisch een korte samenvatting van het gesprek. Wil je alle details nalezen? De volledige transcriptie met al
ℹ️ Tip : Denk vooraf goed na over de boodschap en het eventuele keuzemenu dat bellers te horen krijgen wanneer ze je telefonisch contacteren.Zorg dat alles helder, logisch opgebouwd en klantvriendelijk is. Er zijn drie manieren om boodschappen op te nemen voor uw telefooncentrale. 1. Via de dictafoon applicatie op uw smartphone Op vrijwel elk
ℹ️ In deze handleiding wordt uitgelegd wat een MOS-score is. Wat is een MOS-score? Een MOS-score (voluit: Mean Opinion Score) is een maatstaf om de kwaliteit van spraak of audio te beoordelen en wordt gebruikt bij telefonie (VoIP) en spraakverbindingen. De MOS-score drukt uit hoe goed een gesprek klinkt voor de gebruiker.Het is gebaseerd op
ℹ️ In deze handleiding wordt beschreven hoe je je internetverbinding kunt testen voor VoIP. Gelieve op de volgende link te klikken: Internet Test De pagina wordt geladen : Om de test uit te voeren, wordt een klein programma gedownload met de naam thebcs.exe.Dit programma moet actief zijn om de test correct te laten verlopen.Wanneer het progr
ℹ️ Deze handleiding beschrijft hoe je de Yealink WiFi AX86R telefoon gebruikt. Handset aan- en uitzetten Aanzetten : - Houd de rode toets (met het telefoontje) ingedrukt tot het scherm oplicht - De handset start op en maakt automatisch verbinding met het WiFi-netwerk. Uitzetten : - Houd de rode toets (met het telefoontje) ingedrukt to