Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Contact Us
French (Belgium)
US English (US)
BE French (Belgium)
BE Dutch (Belgium)
Bart

Bart Goetvinck

bart.goetvinck@commflow.be

13

Article
Last Month

-92.31%

Bart articles

All Categories
  • All Categories

Que sont les « minutes d'appel supplémentaires » ou les « appels hors forfait » sur votre facture ?

Published April 16th, 2025 by Bart Goetvinck

  Les « appels hors forfait » ou les « minutes d’appel supplémentaires » sur votre facture peuvent avoir l’une des 3 causes ci-dessous.     Votre volume d'appels mensuel a été dépassé : vous avez appelé plus que le volume d'appels inclus dans votre abonnement.  Vous avez appelé des numéros de téléphone payants : si vous appelez certains numéros de t

13 Views 1 min
Load More

Copyright 2025 – Commflow.

Knowledge Base Software powered by Helpjuice

Expand