Contact Us
If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.
bart.goetvinck@commflow.be
Article
Last Month
ℹ️ De telefonische bereikbaarheid van het kantoor volgt automatisch de ingestelde openingsuren. Bijvoorbeeld : het kantoor is elke werkdag telefonisch beschikbaar van 9u → 12u en van 13u → 17u. Het is mogelijk dat u op een bepaald moment wilt afwijken van de automatische openingsuren, bijvoorbeeld op een feestdag of wanneer het kantoor gesloten i
ℹ️ Via het document voor nummerportering kunnen wij bij uw huidige telecomaanbieder een aanvraag indienen om uw telefoonnummer(s) over te dragen naar Commflow. Dit document verleent ons hiervoor de benodigde toestemming. Document voor nummerportering voor vaste telefoonnummers. U kan een blanco pdf document hier downloaden : Nummerportering
ℹ️ Dit document beschrijft hoe je de integratie tussen Brio en Flow instelt. Brio is een softwarepakket voor makelaars in verzekeringen van de firma Portima : https://www.portima.com/nl/producten/brio Bestel de telefoniemodule in MyPortima Ga naar het MyPortima-portaal en log in. MyPortima is een online toepassing van Portima. Bestel de
Telefoongesprekken ℹ️ Hieronder leggen we uit hoe je de Flow-app gebruikt. We beschrijven de basisfuncties zoals bijvoorbeeld oproepen beantwoorden, doorverbinden en een oproep in wacht zetten. De belangrijkste telefoniefuncties bevinden zich in het midden van het zwarte belvenster. Een oproep beantwoorden Klik met de linkermuisknop
Stap 1 : u ontvangt een eerste e-mail met een verificatielink ℹ️ Deze e-mail dient ter verificatie van uw e-mail adres : is het email adres correct? ben jij de gebruiker van het mail adres? De mail die u ontvangt ziet er als volgt uit : Klik op de link aub : Als u op de link geklikt heeft, krijgt u een bevestiging te zien : Stap 2 :
ℹ️ Tip : Denk vooraf goed na over de boodschap en het eventuele keuzemenu dat bellers te horen krijgen wanneer ze je telefonisch contacteren.Zorg dat alles helder, logisch opgebouwd en klantvriendelijk is. Er zijn drie manieren om boodschappen op te nemen voor uw telefooncentrale. 1. Via de dictafoon applicatie op uw smartphone Op vrijwel elk
ℹ️ Tijdens de opstart van een gebruiker wordt de Flow-app automatisch geïnstalleerd op uw pc, laptop of smartphone. Indien u later een nieuw toestel in gebruik neemt, kunt u de Flow-app op elk moment opnieuw downloaden. Hieronder vindt u de linken om de toepassing te downloaden. Voor PC's of laptops : Versie voor Windows Versie voor MacBoo
ℹ️ Wanneer uw headset niet correct functioneert, kan de oorzaak zich op verschillende niveaus bevinden, zoals het besturingssysteem (Microsoft Windows, macOS van Apple), de Flow applicatie of andere instellingen. In dit artikel helpen we u stap voor stap om alle instellingen te overlopen. Is de vereiste software voor je headset geïnstalleerd?
ℹ️ Fabrikanten ontwerpen headsets voor gebruik in diverse omgevingen : zakelijke headsets voor professionele (VoIP) gesprekken en online vergaderingen (video vergadering) muziek, DJ's draadloze oordopjes voor smartphone of tablet (Apple AirPods, Samsung Buds) sport (zwemmen, joggen, …) luchtvaart militaire toepassingen …. Commflow biedt oplossi
ℹ️ “Out of pack oproepen” of “Extra belminuten” op je factuur kunnen de onderstaande 3 oorzaken hebben. Je maandelijkse belvolume is overschreden : je hebt meer gebeld dan het belvolume dat inbegrepen is in je abonnement. Je hebt gebeld naar betalende telefoonnummers : als je sommige telefoonnummers belt, betaal je een extra kost omdat de ei
ℹ️ Een firewall is een noodzakelijke beveiliging voor uw computernetwerk. Simpel gezegd is een firewall een digitale beveiligingsmuur. De firewall controleert de hele tijd wat er via uw internetverbinding binnenkomt en wat eruit gaat, om uw netwerk te beveiligen : laat goede dingen binnen : zoals websites of applicaties die je gebruikt houdt sl
ℹ️ Wanneer klanten in de wachtrij staan, horen ze wachtmuziek.De wachtmuziek kan op elk ogenblik gewijzigd worden.Bijvoorbeeld : tijdens de eindejaarsperiode wil je graag kerstmuziek laten horen. Open de Flow applicatie en klik aub op : 1. PBX diensten 2. de wachtrij die u wenst aan te passen (dit kan anders zijn in uw geval) 3. op wijzigen