Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Contact Us
Dutch (Belgium)
US English (US)
BE French (Belgium)
BE Dutch (Belgium)
Bart

Bart Goetvinck

bart.goetvinck@commflow.be

0

Article
Last Month

Bart articles

All Categories
  • All Categories
  • Flow
  • Facturatie
  • Hardware

Zo doe je dat : gebruik de Flow-app

Published April 28th, 2025 by Bart Goetvinck

  Telefoongesprekken   ℹ️  Hieronder leggen we uit hoe je de Flow-app gebruikt.  We beschrijven de basisfuncties zoals bijvoorbeeld oproepen beantwoorden, doorverbinden en een oproep in wacht zetten. De belangrijkste telefoniefuncties bevinden zich in het midden van het zwarte belvenster.         Een oproep beantwoorden   Klik met de linkermuisknop

416 Views 1 min

Zo doe je dat : de Flow toepassing voor de eerste maal installeren op uw PC of laptop

Published April 10th, 2025 by Bart Goetvinck

  Stap 1 : u ontvangt een eerste e-mail met een verificatielink   ℹ️  Deze e-mail dient ter verificatie van uw e-mail adres :  is het email adres correct? ben jij de gebruiker van het mail adres?     De mail die u ontvangt ziet er als volgt uit :   Klik op de link aub :   Als u op de link geklikt heeft, krijgt u een bevestiging te zien :   Stap 2 :

342 Views 1 min

Zo doe je dat : hoe stel ik de integratie tussen Brio en Flow in?

Published May 26th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Dit document beschrijft hoe je de integratie tussen Brio en Flow instelt. Brio is een softwarepakket voor makelaars in verzekeringen van de firma Portima : https://www.portima.com/nl/producten/brio       Activeer de telefoniemodule in MyPortima  ℹ️  Deze module moet éénmalig worden geactiveerd in MyPortima voor uw kantoor.     Er is momenteel

309 Views 1 min

Zo doe je dat : hoe kan ik een telefoonnummer porteren naar Commflow?

Published May 9th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Via het document voor nummerportering kunnen wij bij uw huidige telecomaanbieder een aanvraag indienen om uw telefoonnummer(s) over te dragen naar Commflow. Dit document verleent ons hiervoor de benodigde toestemming.       Document voor nummerportering voor vaste telefoonnummers. U kan een blanco pdf document hier downloaden : Nummerportering

188 Views 1 min

Zo doe je dat : hoe kan je de wachtmuziek wijzigen?

Published April 18th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Wanneer klanten in de wachtrij staan, horen ze wachtmuziek.De wachtmuziek kan op elk ogenblik gewijzigd worden.Bijvoorbeeld : tijdens de eindejaarsperiode wil je graag kerstmuziek laten horen.     Open de Flow applicatie en klik aub op : 1. PBX diensten 2. de wachtrij die u wenst aan te passen (dit kan anders zijn in uw geval) 3. op wijzigen 

163 Views 1 min

Welke zakelijke headset kies ik?

Published April 13th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Fabrikanten ontwerpen headsets voor gebruik in diverse omgevingen :  zakelijke headsets voor professionele (VoIP) gesprekken en online vergaderingen (video vergadering) muziek, DJ's draadloze oordopjes voor smartphone of tablet (Apple AirPods, Samsung Buds) sport (zwemmen, joggen, …) luchtvaart militaire toepassingen ….  Commflow biedt oplossi

235 Views 3 min

Wat zijn "Extra belminuten" of "Out of pack oproepen" op uw factuur?

Published April 14th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  “Out of pack oproepen” of “Extra belminuten” op je factuur kunnen de onderstaande 3 oorzaken hebben.     Je maandelijkse belvolume is overschreden : je hebt meer gebeld dan het belvolume dat inbegrepen is in je abonnement.  Je hebt gebeld naar betalende telefoonnummers : als je sommige telefoonnummers belt, betaal je een extra kost omdat de ei

126 Views 1 min

Yealink AX86R WiFi telefoon

Published July 24th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Deze handleiding beschrijft hoe je de Yealink WiFi AX86R telefoon gebruikt.     Handset aan- en uitzetten   Aanzetten : - Houd de rode toets (met het telefoontje) ingedrukt tot het scherm oplicht - De handset start op en maakt automatisch verbinding met het WiFi-netwerk.       Uitzetten : - Houd de rode toets (met het telefoontje) ingedrukt to

204 Views 1 min

Zo doe je dat : hoe kan ik de kalender van de telefooncentrale aanpassen?

Published April 17th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  De telefonische bereikbaarheid van het kantoor volgt automatisch de ingestelde openingsuren. Bijvoorbeeld : het kantoor is elke werkdag telefonisch beschikbaar van 9u → 12u en van 13u → 17u. Het is mogelijk dat u op een bepaald moment wilt afwijken van de automatische openingsuren, bijvoorbeeld op een feestdag of wanneer het kantoor gesloten i

142 Views 1 min

Zo doe je dat : hoe kan ik Outlook koppelen aan Flow?

Published June 28th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Dit document beschrijft hoe je de koppeling tussen Microsoft Outlook en Flow instelt. Outlook is een programma van Microsoft. Outlook wordt gebruikt om e-mails te versturen, te ontvangen en te beheren, afspraken en vergaderingen te plannen (agenda), contactpersonen te beheren en taken bij te houden. Voor vragen over de werking en het gebruik v

200 Views 1 min

Zo doe je dat : hoe neem ik een boodschap op voor de telefooncentrale?

Published April 14th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Tip : Denk vooraf goed na over de boodschap en het eventuele keuzemenu dat bellers te horen krijgen wanneer ze je telefonisch contacteren.Zorg dat alles helder, logisch opgebouwd en klantvriendelijk is. Er zijn drie manieren om boodschappen op te nemen voor uw telefooncentrale.     1. Via de dictafoon applicatie op uw smartphone Op vrijwel elk

84 Views 1 min

Zo doe je dat : firewall instellingen

Published April 24th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Een firewall is een noodzakelijke beveiliging voor uw computernetwerk.  Simpel gezegd is een firewall een digitale beveiligingsmuur. De firewall controleert de hele tijd wat er via uw internetverbinding binnenkomt en wat eruit gaat, om uw netwerk te beveiligen : laat goede dingen binnen : zoals websites of applicaties  die je gebruikt houdt sl

202 Views 1 min

Zo doe je dat : de instellingen van de headset nakijken

Published April 25th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Wanneer uw headset niet correct functioneert, kan de oorzaak zich op verschillende niveaus bevinden, zoals het besturingssysteem (Microsoft Windows, macOS van Apple), de Flow applicatie of andere instellingen. In dit artikel helpen we u stap voor stap om alle instellingen te overlopen.     Is de vereiste software voor je headset geïnstalleerd?

136 Views 2 min

Zo doe je dat : waar kan ik de Flow applicatie opnieuw downloaden?

Published April 18th, 2025 by Bart Goetvinck

  ℹ️  Tijdens de opstart van een gebruiker wordt de Flow-app automatisch geïnstalleerd op uw pc, laptop of smartphone. Indien u later een nieuw toestel in gebruik neemt, kunt u de Flow-app op elk moment opnieuw downloaden. Hieronder vindt u de linken om de toepassing te downloaden.     Voor PC's of laptops :  Versie voor Windows   Versie voor MacBoo

169 Views 1 min
Load More
Linkedin-in
Business Outcomes
  • Get your employees into flow
  • Get your customers into flow
  • Get your operations into flow
Customer Markets
  • Insurance Brokers
  • Small & Medium Businesses
  • Corporate & Enterprise Organizations
Solutions
  • Flow
  • BRIO
  • Virtual receptionist
Support
  • Anydesk
  • Business telephony test
ICTforMore bv
  • +32 2 880 28 41
  • solutionadvisors@commflow.be
  • BTW BE 0552.630.972​
Headquarters Willebroek
  • Groene Laan 74 2830 Willebroek
Branch Knokke-Heist
  • Markstraat 29 8301 Knokke-Heist
© 2025 CommFlow | Webdesign by Idento
  • Terms & conditions
  • Privacy policy
  • Cookies
Expand