Zo doe je dat : hoe kan ik de kalender van de telefooncentrale aanpassen?
Leer hoe je een feestdag (of andere sluitingsdag) kan instellen in je telefooncentrale.
ℹ️ De telefonische bereikbaarheid van het kantoor volgt automatisch de ingestelde openingsuren.
Bijvoorbeeld : het kantoor is elke werkdag telefonisch beschikbaar van 9u → 12u en van 13u → 17u.
Het is mogelijk dat u op een bepaald moment wilt afwijken van de automatische openingsuren, bijvoorbeeld op een feestdag of wanneer het kantoor gesloten is wegens een opleiding. In dat geval kunt u hieronder de stappen volgen om dit zelf aan te passen.
- Open de Flow applicatie en klik aub op :
1. PBX diensten
2. de wachtrij die u wenst aan te passen (dit kan anders zijn in uw geval)
3. op de openingsuren
-
4 : u ziet hier de mogelijke situaties (deze kunnen anders zijn in uw geval)
Klik aub op op 5 Rooster openingstijden om de gewenste situatie in te stellen
- Klik aub op 6 Lijstweergave
Klik vervolgens op 7 Andere evenementen
- Klik op 8 Evenement toevoegen :
- 9 : kies de Pbx-modus (gewenste situatie), de dag (tussen bepaalde uren of heel de dag) en of dit evenement moet herhaald worden.
Klik tot slot op Opslaan✅ U heeft de kalender aangepast en de telefooncentrale zal de gewenste regeling volgen op het ingestelde tijdstip (voor enkele uren, voor volledige dag of voor meerdere dagen, zoals u ingesteld hebt).
❓ Is iets niet helemaal duidelijk, of heeft u een bijkomende vraag?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@commflow.be