ℹ️ De telefonische bereikbaarheid van het kantoor volgt automatisch de ingestelde openingsuren.
Bijvoorbeeld : het kantoor is elke werkdag telefonisch beschikbaar van 9u → 12u en van 13u → 17u.
Het is mogelijk dat u op een bepaald moment wilt afwijken van de automatische openingsuren, bijvoorbeeld op een feestdag of wanneer het kantoor gesloten is wegens een opleiding. In dat geval kunt u hieronder de stappen volgen om dit zelf aan te passen.
- Open de Flow applicatie en klik aub op :
1. PBX diensten
2. de wachtrij die u wenst aan te passen (dit kan anders zijn in uw geval)
3. op de openingsuren
-
4 : u ziet hier de mogelijke situaties (deze kunnen anders zijn in uw geval)
Klik aub op op 5 Rooster openingstijden om de gewenste situatie in te stellen
- Klik aub op 6 Lijstweergave
Klik vervolgens op 7 Andere evenementen
- Klik op 8 Evenement toevoegen :
- 9 : kies de Pbx-modus (gewenste situatie), de dag (tussen bepaalde uren of heel de dag) en of dit evenement moet herhaald worden.
Klik tot slot op Opslaan✅ U heeft de kalender aangepast en de telefooncentrale zal de gewenste regeling volgen op het ingestelde tijdstip (voor enkele uren, voor volledige dag of voor meerdere dagen, zoals u ingesteld hebt).
❓ Is iets niet helemaal duidelijk, of heeft u een bijkomende vraag?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@commflow.be