Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Contact Us
Dutch (Belgium)
US English (US)
BE French (Belgium)
BE Dutch (Belgium)
  • Home

Wat zijn "Extra belminuten" of "Out of pack oproepen" op uw factuur?

Written by Bart Goetvinck

Updated at April 24th, 2025

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • FAQs
  • Support
+ More

 

ℹ️  “Out of pack oproepen” of “Extra belminuten” op je factuur kunnen de onderstaande 3 oorzaken hebben.

 

 

  • Je maandelijkse belvolume is overschreden : je hebt meer gebeld dan het belvolume dat inbegrepen is in je abonnement.
     
  • Je hebt gebeld naar betalende telefoonnummers : als je sommige telefoonnummers belt, betaal je een extra kost omdat de eigenaar van het telefoonnummer je daarvoor deze extra kosten aanrekent.
    Enkele voorbeelden van betaalnummers zijn telefoonnummers die beginnen met 070 of 090.
    U betaalt per oproep en/of per tijdseenheid (bijvoorbeeld per minuut dat u aan de lijn bent) een extra kost.
     
  • Je hebt gebeld naar buitenlandse telefoonnummers : gesprekken naar buitenlandse nummers kunnen extra kosten met zich meebrengen. 
    Afhankelijk van je abonnement zijn oproepen naar sommige landen en telefoonnummers inbegrepen of niet.

     

❓  Voor vragen over uw factuur : stuur aub een mail naar accounting@commflow.be

 

 

factuur belminuten

Was this article helpful?

Yes
No
Give feedback about this article

Gerelateerde artikelen

  • Welke zakelijke headset kies ik?
Linkedin-in
Business Outcomes
  • Get your employees into flow
  • Get your customers into flow
  • Get your operations into flow
Customer Markets
  • Insurance Brokers
  • Small & Medium Businesses
  • Corporate & Enterprise Organizations
Solutions
  • Flow
  • BRIO
  • Virtual receptionist
Support
  • Anydesk
  • Business telephony test
ICTforMore bv
  • +32 2 880 28 41
  • solutionadvisors@commflow.be
  • BTW BE 0552.630.972​
Headquarters Willebroek
  • Groene Laan 74 2830 Willebroek
Branch Knokke-Heist
  • Markstraat 29 8301 Knokke-Heist
© 2025 CommFlow | Webdesign by Idento
  • Terms & conditions
  • Privacy policy
  • Cookies
Expand