Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Contact Us
Dutch (Belgium)
US English (US)
BE French (Belgium)
BE Dutch (Belgium)
  • Home

Hoe kan ik de kalender van de telefooncentrale aanpassen?

Leer hoe je een feestdag (of andere sluitingsdag) kan instellen in je telefooncentrale.

Written by Bart Goetvinck

Updated at April 24th, 2025

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • FAQs
  • Support
+ More

 

ℹ️  De telefonische bereikbaarheid van het kantoor volgt automatisch de ingestelde openingsuren. 
Bijvoorbeeld : het kantoor is elke werkdag telefonisch beschikbaar van 9u → 12u en van 13u → 17u.

Het is mogelijk dat u op een bepaald moment wilt afwijken van de automatische openingsuren, bijvoorbeeld op een feestdag of wanneer het kantoor gesloten is wegens een opleiding. In dat geval kunt u hieronder de stappen volgen om dit zelf aan te passen.

 


 

  • Open de Flow applicatie en klik aub op :
    1. PBX diensten
    2. de wachtrij die u wenst aan te passen (dit kan anders zijn in uw geval)
    3. op de openingsuren 




     
  • 4 : u ziet hier de mogelijke situaties (deze kunnen anders zijn in uw geval)
    Klik aub op op 5 Rooster openingstijden om de gewenste situatie in te stellen




     
  • Klik aub op 6 Lijstweergave
    Klik vervolgens op 7 Andere evenementen




     
  • Klik op 8 Evenement toevoegen :




     
  • 9 : kies de Pbx-modus (gewenste situatie), de dag (tussen bepaalde uren of heel de dag) en of dit evenement moet herhaald worden.

    Klik tot slot op Opslaan




    ✅  U heeft de kalender aangepast en de telefooncentrale zal de gewenste regeling volgen op het ingestelde tijdstip (voor enkele uren, voor volledige dag of voor meerdere dagen, zoals u ingesteld hebt).

    ❓  Is iets niet helemaal duidelijk, of heeft u een bijkomende vraag? 
    Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@commflow.be

     







 

 

 

 

telefooncentrale feestdag sluiting

Was this article helpful?

Yes
No
Give feedback about this article

Gerelateerde artikelen

  • Hoe kan ik een telefoonnummer porteren naar Commflow?
  • De Flow toepassing voor de eerste maal installeren op uw PC of laptop
  • Waar kan ik de Flow applicatie opnieuw downloaden?
  • Wat zijn "Extra belminuten" of "Out of pack oproepen" op uw factuur?
  • De instellingen van de headset nakijken
Linkedin-in
Business Outcomes
  • Get your employees into flow
  • Get your customers into flow
  • Get your operations into flow
Customer Markets
  • Insurance Brokers
  • Small & Medium Businesses
  • Corporate & Enterprise Organizations
Solutions
  • Flow
  • BRIO
  • Virtual receptionist
Support
  • Anydesk
  • Business telephony test
ICTforMore bv
  • +32 2 880 28 41
  • solutionadvisors@commflow.be
  • BTW BE 0552.630.972​
Headquarters Willebroek
  • Groene Laan 74 2830 Willebroek
Branch Knokke-Heist
  • Markstraat 29 8301 Knokke-Heist
© 2025 CommFlow | Webdesign by Idento
  • Terms & conditions
  • Privacy policy
  • Cookies
Expand